- Totalt 0 kr
BYTEN OCH RETURER
Du har alltid 14 dagars ångerrätt och bytesrätt när du handlar online inom EU. Det innebär att du kan skicka tillbaka oanvända och oskadda varor inom 14 dagar från att du mottagit ditt paket. Du kommer att få en full återbetalning för produkten eller produkterna, exklusive fraktavgifter. Returer som är skadade, smutsiga, tvättade, slitna eller saknar etiketter/hangtags godtas ej och skickas därför tillbaka till kunden eller vägras återbetalning. Alla returnerade varor skickas tillbaka tillsammans med ordernummer och kontaktuppgifter. Oidentifierade objekt som returneras kan nekas återbetalning. Utanför EU gäller 30 dagar mot samma returvillkor. Om du har några frågor angående din retur vänligen skicka ett email till info@juliet.se eller ring oss på 0704-611924 för personlig service.
SÅ RETURNERAR DU DIN VARA
1. Inkludera namn, e-post, ordernummer och vad du skickar tillbaka samt vad som är fel. Köparen står för returfrakten om det inte är en reklamation. 2. Packa dina plagg i lämplig förpackning (tänk på miljön och återanvänd våra förpackningar så mycket som möjligt). Köparen står för returfrakten. Tänk på att Juliet inte ansvarar för returer, så skicka alternativt rekommenderat för att vara säker på att det kommer fram. Returer och byten skickas till följande adress: Juliet, Hornsgatan 48, 118 21 Stockholm, Sweden 3. Så fort dina varor kommer tillbaka till oss så kontaktar vi dig och bekräftar din retur/reklamation och löser eventuell återbetalning/ny vara. Vi kommer kontakta dig om vi har några frågor.
KOSTNAD FÖR RETUR
Juliet ansvarar inte för fraktkostnaderna som tillkommer vid retur av en produkt. Återbetalning för returnerade varor kommer att göras senast 10 bankdagar efter Juliet tagit emot de returnerade produkterna. Återbetalningen kommer att göras till det betalkort som du använde för ordern. Observera att Juliet inte står för extra avgifter som kan tillkomma. Klarna-kunder Om du valt att betala via Klarna och vill returnera din order, betalar du endast för de plagg du vill behålla och för fraktkostnaden. Om fakturan förfaller innan vi har hunnit behandla din retur, var god kontakta Klarnas kundtjänst så hjälper de dig.
REKLAMATION
Om du får en skadad eller defekt vara, kontakta oss på info@juliet.se. Juliet kommer naturligtvis betala för eventuella extra kostnader vid frakt av felaktig vara.